News

Мото-Пфое изпраща поредна успешна година

През 2023 година компанията реализира множество успешни проекти и продължава да бъде посветена на обществото и страната

Резултатите на марките, представлявани от Мото-Пфое, са както следва:

Ford отбелязва общ ръст от 29,6%. Ръстът на леките автомобили на Ford, категория М1 e 24.2%. Ford Custom запазва лидерската си позиция в сегмента на еднотонните ванове и завоюва лидерското място с впечатляващите 44% пазарен дял в Pick-up сегмента. През 2023 година Ford печели множество отличия: две международни награди за Ван и Пикап на годината за Transit Custom и Ford Ranger; най-високата платинена оценка за безопасност на Euro NCAP за изцяло новият Ford Courier; за най-надежден електрически автомобил в Обединеното кралство за Mustang Mach-E; Kuga продължава да е най-продаваният Plug-In Hybrid в Европа за трета поредна година.

Volvo продължава отличното си представяне, като през 2023 г. отново отбелязва двуцифрен ръст в размер на 26%. Най-търсеният модел на шведската марка е XC60, маркирайки 65% увеличение спрямо предходната година. Volvo реализира и блестящи електрически продажби, в унисон със смелата стратегия да бъде изцяло електрическа компания до 2025 г. През изминалата година електрическите модели XC40 BEV и C40 заемат впечатляващите 13% от общите продажби. А през2024 г., когато електрическото семейство ще се обогати с още два вълнуващи модела, Volvo планира близо 50% BEV продажби у нас.

2023 беше успешна година със стабилен пазарен дял за марките Jaguar Land Rover. Jaguar запазва пазарния си дял спрямо миналата година, с традиционно силно представяне главно от SUV моделите на марката, а Land Rover отбелязва 35% увеличение и значително нараснал обем автомобили, налични на склад. Най-мощният и динамичен Range Rover Sport досега спечели приза „Високопроходим автомобил на годината“ на ежегодния престижен конкурс Кола на годината. Класата му беше оценена и от клиентите, като моделът регистрира 4 пъти по-високи продажби спрямо 2022 г. -истински рекорд! Посрещнахме и новия Range Rover Velar, който вече е наличен в България и се радва на огромен интерес сред клиентите на луксозни SUV на пазара. В края на годината JLR отвориха и списък за чакащите за поръчка на първия изцяло електрически Range Rover Electric. Очаква се през 2024 г. да видим най-тихия и изтънчен Range Rover като истински глобален луксозен продукт, невиждан досега в индустрията. Сред бъдещите целите на Jaguar е да представи 3 изцяло нови електрически модела, които да бъдат логично продължение към стремежа на марката за електрифицирано, зелено и свързано бъдеще.

През 2023 година Мото-Пфое подпомогна разкопките на древния свещен град - Перперикон, подкрепи дейността на Националния исторически музей за поредна година и осигури напълно оборудван Ford Transit и Ford Ranger за Планинска спасителна служба Банско и групата за спасяване с кучета. Компанията застана зад множество благотворителни инициативи като: кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ в подкрепа на отговорното шофиране и безопасното поведение на пътя, първото по рода си благотворително мото-автомобилно шоу, което популяризира Националната кампания в подкрепа на донорството и трансплантациите – „Да! За живота!“. Бяхме златен спонсор на Вечер на добродетелите в подкрепа на фондация "За нашите деца" и се включихме в много други културни дейности като „ Фестивал на анимационното кино“ и „Банско филм фест“.

Тази година отбелязахме 10-тия юбилеен сезон на кампанията „С тениска на бала“, инициативата дава възможност на зрелостниците да дарят средства в подкрепа на абитуриенти в неравностойно положение  да продължават обучението си след 12-и клас във висше учебно заведение. През 2023г. успяхме да съберем над 40 000 лв., да дарим 16 стипендии на първокурсници, както и да подкрепим няколко миналогодишни стипендианти с отличен успех. За десет сезона до момента инициативата обедини повече от 12 000 дарители, с чиято помощ бяха събрани общо над 600 000 лева.

Фьоникс Фарма, Летище София и DHL бяха сред първите кампании, които обслужват нуждите на своите клиенти с нулев въглероден отпечатък, избирайки изцяло електрическия Ford E-transit.

Служителите на Мото-Пфое участваха в традиционната Коледна томбола, благодарение на която бяха събрани 5 800лв., с които ще бъдат подкрепени деца в нужда.

Мото-Пфое продължава да съсредоточава усилията за намаляване на въглеродния си отпечатък. С инсталирането на  фотоволтаични системи в най-големите ни филиали и редица други кампании като Разделно събиране, участие в инициативите „Капачки за бъдеще“ и „Часът на Земята“, имаме амбицията до 2 години да генерираме повече зелена енергия, отколкото потребяваме.

Вярваме, че благодарение на професионализма, усилията и дългогодишния ни опит ще продължаваме да увеличаваме резултатите си и през 2024 година.

Back