• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

News

2012 - Facts and Figures

1592 ПРОДАДЕНИ НОВИ АВТОМОБИЛИ FORD

166 ПРОДАДЕНИ НОВИ АВТОМОБИЛИ VOLVO

11 ПРОДАДЕНИ НОВИ АВТОМОБИЛИ JAGUAR

190 ПРОДАДЕНИ НОВИ АВТОМОБИЛИ LAND ROVER

15 Издания на ДАРИТЕЛСКАТА ПРОГРАМА НА МОТО-ПФОЕ за опазване на природното и културно наследство

НАЙ-ПРОДАВАНИ МОДЕЛИ FORD

FORD FIESTA С 579 реализирани бройки и първо място в B-сегмента Fiesta отново е най-продаваният малък автомобил в България и вероятно най-продаван автомобил изобщо в България. Моделът е и абсолютният бестселър на марката Ford в България за 2012 г.

FORD B-MAX Компактният ван на Ford впечатли с ударния старт на продажбите си в България, като тотално доминира награденият 1.0-литров EcoBoost двигател. B-MAX бе избран от ПАК България за мултифункционален автомобил 2013 и получи Златен волан в категория Ван от сп. Autobild България.

FORD FOCUS Лидерът в удоволствието от управлението – Ford Focus, с 452 продадени автомобила е един от трите на най-продавани модела в C-сегмента.

FORD TRANSIT Независимо от тежкото състояние на бизнеса, клиентите продължават да разчитат на своя сигурен партньор Transit, от който са продадени близо 170 броя. Съвместно с дългата база на Connect Transit продължава лидерството си в MV-сегмента в България.

FORD – АКЦЕНТИ ПРЕЗ 2012

  • На ексклузивно събитие в Амстердам Ford представи плановете си за агресивно продуктово настъпление в Европа с представянето на 15 нови модела и технологии в следващите 5 години, сред които: новата Fiesta, новият SUV EcoSport, идването в Европа на новото поколение на кросувър Edge и иконата Mustang, изцяло новата лекотоварна гама, най-модерните технологии SYNC и Системата за спешни случаи, My Key и др. Събитието доказа още и факта, че Ford Motor Company стои твърдо зад европейското си подразделение
  • Ford промени глобалния си слоган на Go Further като израз на усилията си да стига все по-далеч в името на своите клиенти
  • 1.0-литровият EcoBoost агрегат на Ford стана Световен двигател на годината, като спечели още две награди: Най-добър нов двигател и Най-добър двигател под 1 литър
  • Новият Transit Custom стана Международен ван на 2013 г.
  • Новият Ford Ranger спечели отличието Международен пикап на 2013 г. и стана единственият пикап, удостоен с 5 звезди за безопасност от Euro NCAP
  • В България бе представен официално новият B-MAX, който спечели титлата Ван и Многофункционален автомобил на България за 2013 г. За краткото време от представянето си B-MAX бе отличен с още 3 награди – Autobest 2013, Златен волан на AutoBild Bulgaria в категория Ван и Най-красив миниван според читателите на немското списание Auto Motor und Sport
  • Новият Focus е най-продаваният автомобил в света за 2012 г.
  • Новият Focus с 1.0 EcoBoost постави 16 светови рекорда за скорост
  • Болидът Formula Ford с 1.0 EcoBoost двигател направи една от най-бързите обиколки в историята на известната Северна Дъга на Нюрбургринг
  • Ford получи рекордните за автомобилния сектор 6 специални награди за безопасност от Euro NCAP
  • Новите B-MAX, Fiesta и Kuga получиха максималните 5 звезди за безопасност на Euro NCAP
  • Ford беше партньор на най-големия турнир по футбол за аматьори в България Каменица Фен Купа
  • Редица международни и местни големи компании избраха за своята мобилност Ford, сред тях Coca-Cola, Glaxo, UNIQUA, Alcatel, Булгартабак, Philip Morris, ASP, Kraft Foods, Летище София и др.
  • Всички модели Ford се предлагат с 5 години пълна гаранция в България

НАЙ-ПРОДАВАНИ МОДЕЛИ VOLVO

XC60 Първият автомобил в света, който серийно спира сам – XC60, е най-продаваният модел на Volvo в България, с близо 36% дял от общите продажби на марката. Един от най-красивите кросоувъри в премиум сегмента съчетава в себе си предимствата на високопроходим SUV, лукса на лимузина и практичността на голям семеен автомобил.

XC90 Първият автомобил с висока проходимост на Volvo Cars Corporation е на второ място по продажби в моделната гама на марката у нас, с около 30% дял. XC90 продължава да е моделът на Volvo с най-висок процент на клиентска удовлетвореност. Високият му имидж и характеристики на 7-местен SUV с изключителното пътно поведение, уникални технологии за безопасност и богатото стандартно оборудване правят XC90 предпочитан избор сред водещите бизнесмени у нас вече повече от 10 години.

S60 Един от най-надеждните и качествени седани в премиум сегмента Volvo S60 даде начало на нова ера в 80 годишната история на Volvo Car Corporation. Със S60 се представи и революционната за автомобилната индустрия система за сигурност – Pedestrian Detection, предотвратяваща предстоящ удар с пешеходец. Делът на продажбите на модела заема 16% от гамата на Volvo у нас.

VOLVO – АКЦЕНТИ ПРЕЗ 2012

  • По време на автомобилното изложение в Женева Volvo представи едно от най-новите попълнения в класа премиум хечбек – V40. Моделът притежава всички изискани и същевременно функционални черти на скандинавския дизайн – изчистени, елегантни линии, материали от най-високо качество, както и интуитивни, съвременни технологии.
  • С най-добър резултат, регистриран в историята на института за безопасност в Европа Euro NCAP досега и абсолютен рекорд в краш тестовете Volvo V40 може да се похвали като най-безопасен автомобил в света.
  • Освен Euro NCAP и САЩ признаха, че Volvo произвежда най-сигурните автомобили в света. Американският институт за пътна безопасност оцени Volvo S60 като най-безопасен спортен седан в премиум сегмента.
  • На автомобилното изложение в Париж Volvo представи новото V40 Cross Country. През 1997 г. шведската марка създаде един изцяло нов сегмент с представянето на V70 Cross Country. 15 години по-късно брандът отново създава една изцяло нова група Cross Country в премиум С сегмента.
  • Бордът на директорите на Volvo Car Corporation избра Хакан Самуелсон за нов президент на компанията. Той има 35 годишен опит на лидерски позиции в автомобилната индустрия, като за последно е заемал длъжността президент и изпълнителен директор на MAN Sweden в периода 2005-2009. От 2010 г. е член на борда на директорите на Volvo Group.

НАЙ-ПРОДАВАНИ МОДЕЛИ LAND ROVER

LAND ROVER като марка отбелязва ръст от 35% в продажбите си в България през 2012 г. спрямо 2011 г. и това е най-забележителният ръст на пазара у нас.

RANGE ROVER EVOQUE

Range Rover Evoque е най-компактният, най-лекият и най-красивият автомобил, произвеждан някога от Land Rover. Нещо повече – този модел е истинска революция по отношение на дизайн и излъчване. Това е само една от причините Range Rover Evoque да се превърне в бестселър и най-желан модел на марката навсякъде по света, включително и в България. С продадените общо 109 броя през 2012 г. Evoque заема 57% дял от общите продажби на Land Rover у нас и е лидер сред пряката си конкуренция в премиум SUV1 сегмента, при близо 50% дял от него.

LR DISCOVERY4 & RR SPORT

Притежават неограничени възможности, комбинирани с отличителен и многообразен дизайн на интериора и екстериора. И двата модела, всеки със свой неповторим силует, подсказват непреклонен дух, внушителни възможности, изключителна мощ и заемат близо 30% дял от продажбите на марката в България през 2012 г.

LAND ROVER – АКЦЕНТИ ПРЕЗ 2012

  • На автомобилното изложение в Париж бе представен новият Range Rover – най-луксозният и най-съвършен автомобил за всякакъв терен в света. Той е още по-лек и по-здрав, достигнал абсолютното съвършенство в света на премиум автомобилите. Четвъртото поколение от уникалния флагман на британците е създаден от алуминий, улавяйки новаторския дух и класическия дизайн на оригиналния модел.
  • От представянето си през септември 2011 г. до сега Range Rover Evoque завоюва над 100 престижни автомобилни награди. За този период хитовият британец покори с лекота дори доскоро трудни дестинации, като Германия, Китай, Португалия, Южна Африка, Австралия, Бразилия, Испания, Индия, Франция, Чехия и Нова Зеландия.

НАЙ-ПРОДАВАНИЯТ МОДЕЛ НА JAGUAR

JAGUAR XF

Лукс, стил, изтънченост, спорт – думи, с които се сблъскваме все по-често в нашия непрекъсното развиващ се свят. А какво всъщност се крие зад тях? В света на автомобилите те намериха своето най-точно превъплащение в едно от най-вълнуващите произведения, създавани някога – новия Jaguar XF. Този автомобил може неща, които другите машини не могат. Дизайнът му е съблазнителен, технологиите му са инстинктивни. Идеално съчетание от душа и дух, мускули и разум.

JAGUAR – АКЦЕНТИ ПРЕЗ 2012

  • Jaguar представи официално новия F-TYPE на специално организирана галавечер в Париж. Старт на една от най-очакваните премиери в автомобилния свят даде Адриан Халмарк, глобален бранд директор на британската марка. Той с гордост изтъкна, че спортът винаги е бил основна съставка в кръвта, която тече във вените на Jaguar, отбелязвайки, че F-TYPE не е просто поредният спортен автомобил. Моделът е спортно творение на Jaguar – улта прецизен, мощен и най-вече „жив“.
  • Jaguar представи AWD в моделите XF и XJ. Новото двойно предаване е разработено в тясно сътрудничество с Land Rover. AWD-системата е налична в комбинация с новия 3-литров V6 (340 к.с.) двигател и запазва познатите динамични качеста на Jaguar. Клиентите няма да усетят разлика в управлението, возията и комфорта, но ще я оценят подобаващо при лоши пътни условия.
  • Jaguar бе официалният партньор на 50-ия филм за Джеймс Бонд, като легендарният суперагент лично управлява в секващи дъха каскади XJ дълга база.

РАЗВИТИЕ И УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ НА ПРЕДЛАГАНИТЕ УСЛУГИ

VOLVO, JAGUAR, LAND ROVER

През 2012 г. всеки клиент закупил нов автомобил Volvo, Land Rover и Jaguar получи абонаментна карта Europe Assistance Door to Door. Тя осигурява от 24 до 36 месеца безплатни неограничен брой услуги „Пътна помощ” до гаранционните сервизи на марката в цяла Европа и услугата “Врата до врата” в рамките на България.

ТРАДИЦИИ

Благотворителното модно ревю на Мото-Пфое

През 2012 г. се проведе шестнадесетото издание на инициативата „ПРОЛЕТ В МОТО-ПФОЕ”. Равносметката от събраната сума и дарените тоалети надхвърля 30 000 лв. За поредна година се доказа ангажираността на партньорите и приятелите на Мото-Пфое към благородната кауза. Средствата бяха дарени на 66 абитуриенти-сираци – момичета и момчета от контингента на Българския Червен Кръст

“Животът е безценен. Нека го запазим.” „Акция предпазни колани”

През 2012 г. Volvo продължи да развива социална кампания, която стартира през 2005 г. Шведската марка спонсорира СБА и КАТ в две животоспасяващи акции част от международната инициатива „Мисли преди да седнеш зад волана”. Участието в тези проекти показва ангажираността на Volvo и МОТО-ПФОЕ към проблемите на съвременното общество и разкрива гражданската позиция, че бизнесът трябва да е в услуга на хората

Голф шампионат „Volvo World Golf Challenge”

През октомври 2012 г. се проведе седмото издание на най-стария открит шампионат по голф за аматьори в България “Volvo World Golf Challenge”. Победител стана Андон Тушев, който ще представя България на международен голф турнир, организиран от Volvo в Южна Африка през януари 2013 г. &l

Back