• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини

Възходът на Jaguar и Land Rover продължава

Двата бранда в топ 5 на най-новото

проучване на J . D . Power and Associates

Според последното проучване на J.D. Power and Associates брандовете Jaguar и Land Rover са в топ 5 по отношение на цялостно представяне на автомобилите в пътни условия. „Котката” се нарежда на второ място за четвърта поредна година с общ резултат от 857 точки. Land Rover бележи напредък с една позиция и вече заема четвърто място в генералното класиране с 841 точки.

Изследванията на прочутата американска изследователска агенция са насочени към дизайна и пътното поведение на 32 автомобилни бранда. Анализирани са по 80 различни елемента, които спомагат на водача да почувства удоволствието от шофирането.

Президентът на Jaguar и Land Rover за Северна Америка г-н Анди Гос демонстрира задоволство и гордост от постигнатите резултати. „Фактът, че се нареждаме толкова високо в тази престижна и призната в цял свят класация на J.D. Power and Associates, за пореден път доказва, че ние предлагаме две от най-добрите премиум марки в света. Щастлив съм, че отличните резултати изведоха и двата ни бранда в топ 5, което подсказва, че предлагаме на нашите клиенти висококачествени автомобили с неподражаем стил и пътно поведение”, коментира с радост Гос.

В основата на успеха на Jaguar са новите модели на марката. XF се нарежда на трето място в средния сегмент с 844 точки. Новият флагман на британската марка XJ събира с 23 точки повече от своя събрат. В основата на успеха на Land Rover е обновеният Range Rover, който печели безапелационно първо място в категория „Големи премиум кросоувъри”. „Императорът”, както е известен аристократичният SUV, побеждава всички останали с високи резултати по отношение на луксозния стил, заложен в екстериора и интериора, мекото и удобно пътното поведение и високите нива на сигурност в купето.

Изследванията на J.D. Power and Associates се базира на проучвания, свързани с потребителското задоволство. Собствениците на нови автомобили оценяват 80 компонента във возилото си, като обясняват ясно и подробно какво точно в тях им харесва или не ги задоволява. Тези проучвания са от голяма полза на автомобилните производители, защото им дават ясна представа за нагласите в обществото и сферите, нуждаещи се от подобрение, за да бъдат доволни техните фенове и клиенти.

Най-новото проучване на J.D. Power and Associates се проведе през февруари и март тази година. Участие в него взеха 73 000 собственици на нови автомобили, които са имали удоволствието да ги експлоатират поне 90 дена, откакто ги притежават.

назад към всички