Jaguar

Безкомпромисната визия на Jaguar налага нови стандарти, които другите само следват.

Историята на Jaguar започва още през далечната 1901 г. Тогава в Блекпул се ражда Уилям Лайънс – една от най-великите личности в историята на автомобилния свят, получил титлата „Сър” лично от кралицата на Англия. Само на 30 години през 1931 г. той създава една истинска автомобилна империя с марката Jaguar, която вече 90 години разширява границите на възможното. Всеки неин автомобил няма равен на себе си по отношение на красота, пъргавина, грация и елегантност. Безкомпромисната визия на Jaguar налага нови стандарти, които другите само следват.

ДНК-то на Jaguar е мигновено разпознаваемо в цялата гама - личат си изчистените линии, които не може да се сбъркат с друг автомобил. Изкусителни, самоуверени и инстинктивни тези горди британски коли мигновено ви хвърлят в абсолютен делириум. Превърнали се в еталон за красива спортна фигура и до ден днешен модели като C, D и E-TYPE се съхраняват надлежно в безупречен вид от най-големите колекционери на изкуство в света.

Марката Jaguar е произвеждала икони в миналото, произвежда ги и в наше време. Малцина могат да опишат с думи първите SUV модели на компанията – E-PACE и F-PACE. Изключително красиви, мощни и темпераментни тези коли с лекота Ви отвеждат до границите на възможното. И отвъд тях! С олекотена алуминиева конструкция на купето и с 550 к.с. под капака някои от тези автомобили задминават с едно мигване на окото прехвалени немски технократи.

Jaguar налага стандарти и в електрификацията посредством I-PACE - първият премиум електрически SUV автомобил в света, спечелил повече от 100 престижни международни награди за по-малко от 3 години. I-PACE с лекота изминава близо 500 км само с едно зареждане. Какво ли още ни предстои от Jaguar? Предстои да разберем. Едно е сигурно – можем да очакваме още много красота и иновации в едно.

Наскоро JLR обявиха новата си корпоративна идентичност, която въплъщава елегантност, модерност и далновидна същност на компанията. Тя има за цел да открои всяка от марките на JLR – Range Rover, Defender, Discovery и Jaguar – както и да ускори изпълнението на визията на компанията да бъде горд създател на модерния лукс. Стремежът на Jaguar Land Rover е към електрифицирано, свързано и зелено бъдеще, като целите са Jaguar да се превърне в изцяло електрически луксозен бутиков бранд до 2025 г., а Land Rover – до 2030 г.