• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини


ПЪРВИЯТ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ SUV НА JAGUAR: I-PACE

Със своята свръхмодерна литиево-йонна батерия с капацитет 90 кВ/ч новият Jaguar I-PACE може да измине до 470 км само с едно зареждане на батерията. Същата тази батерия може да бъде заредена от 0 до 80% за точно 40 минути посредством специалните електрически станции, които обикновено осигуряват постоянен ток от 100 Kw. Новият I-PACE може да бъде зареден и от най-обикновен контакт на стената вкъщи, който предоставя променлив ток от 7 Kw. Необходими са малко над 10 часа за постигане на 80% заряд от 0%.  Идеалното време за зареждане безспорно би било през нощта, докато спим. Груби изчисления показват, че за 1 година при 25 000 изминати километра бихме спестили 6 000 лв. от разхода на ток спрямо дизелов агрегат на автомобил със същите параметри. Други ползи от шофиране на електрически автомобил са безплатно паркиране на синя и зелена зона, както и освобождаване от данък.

Новият I-PACE се задвижва от 2 електрически мотора, изцяло разработени от Jaguar. Те са разположени съответно върху предната и задната ос, предоставяйки впечатляваща мощ от 400 к.с. и 696 Nm въртящ момент. С тях I-PACE е в състояние да ускори от 0-100 км/ч за впечатляващите 4,8 секунди. Чистокръвният британец се предлага с AWD задвижване, което осигурява перфектно сцепление върху всякакъв вид настилки. Батерията е разположена централно между двете оси и позволява идеалното разпределение на теглото 50:50 с много нисък център на тежеста, което прави I-PACE изключително безопасен.

По отношение на дизайна едно е сигурно – на пътя няма да има друг подобен автомобил, който изглежда или се шофира като I-PACE. Елегантният му, подобен на купе силует, е повлиян от супер автомобила прототип JAGUAR C-X75. Плавните и изчистени линии на купето подчертават неговият премум характер, докато агресивната предна решетка подсказва за дързост и мощ под капака на автомобила. За да има има перфектното съчетание между охлаждане и аеродинамика, ребрата на предната решетка се отварят за охлаждане на мотора, а после се затварят при нужда.

Разгледайте този автомобил подробно тук.

назад към всички