• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини

FOCUS MOTION – Първа по рода си кампания в социалните мрежи за представяне на автомобил в България – смела, открита, обективна и иновативна

В началото на май 2011 г. Ford и Мото-Пфое БГ стартираха специална кампания “Focus Motion” за представяне на новия Ford Focus в интернет пространството и социалните мрежи, която ще продължи 6 месеца. Целта е да се покаже, какво мислят хората, които не се занимават професионално с журналистика или автомобили, изразявайки свободно мнението си при тестване на последното поколение Focus.

„Focus Motion” е иновативна кампания, която представя модерен, с нисък разход на гориво и страхотен за управление автомобил на хората, които искат да го тестват. Ние бихме се радвали, ако всеки може да се докосне до един от най-добрите автомобили в класа”, споделя Димо Николов, Управител на Мото-Пфое БГ.

Кампанията е първата по рода си в социалните мрежи в България, за нов автомобил (а и не само). Тя позволява на потребителите сами да пробват новия Ford Focus, управлявайки и споделяйки впечатленията и собствения си опит. Няма предварителни условия, няма никакви уговорки – всичко е продукт на свободната воля на тествалите.

Разработен е и специален сайт, който акумулира непроменено съдържанието, свързано с опита на тестващите, публикувано в блогове, Facebook и Twitter.

Сайтът на кампанията е: http://www.newfocus.ford.bg

Facebook: http://www.facebook.com/fordfocusbg

Twitter: http://www.twitter.com/#!/fordfocusbg Търсете #newfocus

Видео канали: http://www.youtube.com/fordfocusbg ; http://www.vbox7.com/user:fordfocusbg

“Концепцията на кампанията е да създаде отворена платформа за свободно споделяне на впечатления и преживявания от потребителите. Целта е именно те да формират обективна оценка за Форд Фокус като продукт. Нашата роля е да предоставим възможност за пряк досег с автомобила, максимална информираност и отвореност към всички споделени отзиви.”, споделя Александър Костадинов, Директор Маркетинг и Продажби, Мото-Пфое БГ.

„Focus Motion” ще се проведе в три последователни етапа:

Text Drive – популярни български блогъри тестват за по 10 дни автомобила, без никакви условия. Те решават дали, кога, къде и какво да споделят. Свободни са да тестват по своя преценка автомобила, като Мото-Пфое БГ по никакъв начин не влияе на теста – пряко или косвено. След теста блогърите създават кратко видео по свой собствен сценарий и идея. Видеата ще се публикуват на сайта и facebook страницата на кампанията. Видеото, получило най-много гласове от потребителите, ще спечели награда.

Блогърите са индивидуалисти, споделящи открито пред всички това, което мислят и в което вярват. Откровени, независими и с широк кръг от следящи ги в мрежата, блогърите са страхотна възможност новият Ford Focus да получи важна, обективна и независима оценка. Така, както Focus ангажира водача, доставяйки ненадминато удоволствие от управлението, блогърите могат да ангажират читателя с гледната си точка и да инициират позитивни и градивни дискусии.

Photo Drive – по време на международното автомобилно изложение в София, за първи път официално ще бъда показано новото поколение на Ford Focus. На изложението всеки, посетил щанда на Ford, ще може да се запознае подробно с автомобила, както и да се възползва от wi-fi връзка с Facebook, в случай че иска да сподели видяното. На щанда ще бъде инсталиран и терминал, чрез който посетителите могат да се снимат или публикуват впечатления от новия Focus.

Присъствието на wi-fi и facebook терминал са естествената връзка между високотехнологичния Focus, значението на всяко мнение, социалните мрежи и съвременната свързаност между отделните потребители.

Изложението се провежда в Международния изложбен център в София от 11 до 19 юни.

Movie Drive – от средата на юли до началото на октомври всеки, записал се на facebook страницата на новия Focus, може да тества автомобила. Това ще бъде един активен, пълноценен и динамичен тест за всички желаещи, тъй като се очакват много заявки, при лимитирани ресурси. В случай че сподели впечатленията си, снимка или видео в социалните мрежи, тествалият може да спечели атрактивни награди.

Този тест е страхотна възможност всеки, който има шофьорска книжка и желание, лично да управлява новата генерация на Focus, черпейки впечатления от първо лице, единствено число. А искрените и непосредствени впечатления, споделени в социалните мрежи, са най-добрия измерител за новото поколение продукти на Ford.

С „Focus Motion” Ford и Мото-Пфое БГ показват значимостта на социалните мрежи и отношението си към най-свободните и комуникационно открити медии. Не всички потенциални клиенти на изцяло новия Ford Focus в България са в социалните мрежи, но вярата в техната сила, независимост и бъдещ потенциал заслужават вниманието, ресурсите и хъса на всяка компания.

За новия Ford Focus: Новото, трето поколение на Ford Focus идва с нови амбиции, черпейки от уникалните черти на своите предшественици. Освен световноизвестното задно независимо окачване Control blade, което изведе Focus като еталон за пътно поведение и удоволствие от управлението, новият Focus предлага нисък разход на гориво и технологии, характерни за премиум автомобилите.

Фамилията бензинови двигатели EcoBoost предлага еластичност и мощност на бензинов двигател с голям работен обем, в комбинация с нисък разход на гориво и емисии на CO2. Технологиите за директно връскване, нискоинерционен турбокомпресор, безстепенно-променливи фази на газоразпределението и редица други нововъдедения дават висока мощност и въртящ момент, еластичност при ниски обороти и нисък разход на гориво. 1.6 л EcoBoost двигателят се предлага във вариант с 150 к.с. и 182 к.с., при среден разход от едва 6.0 л на 100 км. Двигателите са екипирани стандартно и със система Start-Stop.

Новият Ford Focus се предлага с технологии, които липсват дори и в премиум автомобили, като: полуавтоматична система за паркиране, система за следене на мъртвия ъгъл, система за автоматично спиране при опасност от сблъсък в градски условия, система за запазване на лентата за движение, система за разпознаване на пътните знаци и други.

За Ford: компанията успя сама да се справи с предизвикателствата на световната финансова криза и да излезе от нея по-силна отвсякога. С портфолио от изцяло обновени продукти и технологии, с изключително качество на изработка, дързък дизайн и иновации, Ford завърши 2010 г. като най- продаваната марка в САЩ и на второ място в Европа и България.

През 2011 г. Ford празнува 100 години от първата обиколка на автомобил в България и респективно от присъствието си на пазара тук. Заедно с 20-годишния юбилей на Мото-Пфое, компанията е планирала серия от събития в чест на годишнините.
назад към всички