• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини

Consumer Reports - Ford e с най-голям ръст на имиджа си сред клиентите

Ford много подобри положението си в очите на клиентите през последните няколко години с доста интересни, висококачествени, здрави и високотехнологични продукти, които определено се забелязват и харесват от купувачите. Това прави марката реалният победител в проучването на Consumer Reports за мнението на клиентите за автомобилните марки, въпреки второто й място, на много малко след водача Toyota. Това е обявено в изследването на Consumer Reports - 2011 Car Brand Perception Survey, което класира автопроизводителите в няколко главни шопинг-категории.
Ford е успял само за две години да добави 35 точки към класирането си, докато японците са загубили 46. За миналата година Toyota е с една идея пред Ford, на трето място е Honda. Toyota води доста пред другите в категорията на "зелените" автомобили, но да си много приятелски настроен към природата днес явно не е толкова важно за потребителите. Най-важни според тях са безопасността - 65%, качеството - 57%, цената - 51%, следвани от динамичността - 47%, екологичността 28%, дизайн и стил - 25% и технологичност и иновативност - 17%.

Материал на www.auto-press.net. Подробности могат да се намерят и тук.

назад към всички