• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини


Volvo Cars бележи 4,6% ръст в продажбите

В основата на успеха е изцяло новото XC90


*През юли са продадени общо 38 128 автомобила Volvo в световен мащаб;
*Продажбите в Европа са над 10,5%. Основните пазари са Германия и Швеция;
*Повече от 52 000 заявки за новото Volvo XC90.
Volvo обяви ръст от 4.6% на продажбите към крайни клиенти през месец юли. За този период на планетата са продадени общо 38 128 автомобила Volvo. Европа, както и САЩ, са основните пазари на марката. И двата региона отбелязват значителни увеличения, базирани на продажбите на изцяло новото XC90 и нестихващия интерес към Volvo моделите от 60-та серия.
Продажбите към крайни клиенти в Европа бележат ръст от 10.5%, като Германия и Швеция имат ключов дял в големия успех на бранда. Новото Volvo XC90 заема значителна част от продажбите на компанията, същевременно и другите автомобили от XC-сериите на Volvo се представят отлично в Швеция. В Европа популярността на XC60 го нарежда като най-продаван модел и интересът към него продължава да расте.
Китай е най-големият пазар на Volvo през месец юли, с общ брой от 5 832 продадени автомобила. Бестселъри там са моделите XC60 и S60L.
Продажбите към ритейл клиенти в САЩ възлизат на 5 617 автомобила, което представлява увеличение с 14.7% спрямо същия месец на миналата година. Успехът на новото Volvo XC90, както и силното търсене на V60 и XC60 са основните фактори за позитивните резултати.
„Успехът на новото Volvo ХС90 започна да се отразява на нашите продажби, същевременно съм щастлив да видя, че продажбите на автомобилите от 60-та серия продължават да растат в глобален мащаб”, казва Алън Вайсер – старши вицепрезидент маркетинг, продажби и обслужване на клиенти във Volvo Cars. „С нарастващия пазар в САЩ и големите поръчки на ХС90 съм сигурен, че силните месеци ще продължат и през втората половина на годината.
Статусът на продажбите на Volvo до крайни клиенти е както следва:

July

January – July

2014

2015

Change

2014

2015

Change

China

6 882

5 832

-15,3%

45 633

44 124

-3,3%

USA

4 897

5 617

14,7%

34 228

34 984

2,2%

Sweden

4 100

4 782

16,6%

34 611

37 242

7,6%

Western Europe

14 429

15 693

8,8%

102 059

109 091

6,9%

Other markets

6 131

6 204

1,2%

48 921

44 971

-8,1%

TOTAL

36 439

38 128

4,6%

265 452

270 412

1,9%

Volvo XC60 е най-продаван модел през месец юли с общ брой от 12 933 продадени автомобила, следвано от V40 и V40 Cross Country, чиито бройки достигат до 7 098. Volvo автомобилите от сериите S60 и S60L са трети по продажба с 4 533 броя.
В България най-голям интерес предизвиква изцяло новото XC90. Най-луксозното Volvo, създавано някога, е вече налично в автосалоните на Мото-Пфое, като почти цялата квота за годината модела у нас е вече продадена. Интересно е да се отбележи, че българските клиентите все по-често се спират на хибридния двигател Т8, който впечатлява с удивителна мощ от 407 конски сили и въртящ момент от 640 Нм. Този агрегат впечатлява с изключително нисък разход на гориво от 2.1 л/100км и СО2 емисии от 49г/км.

назад към всички