• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини

След 17 успешни години Мото-Пфое задава нова посока на благотворителната си политика към абитуриентите-сираци

#steniskanabala

Даряването на средства за различни каузи е част от последователната политика на Мото-Пфое като социално отговорна компания. Наша запазена марка са дарителските ни програми за опазване на природното и културно наследство на България, както и за подпомагането на абитуриенти-сираци. С вече 17-годишен стаж в благотворителната дейност в полза на зрелостници без родители и като знак за собственото си израстване, Мото-Пфое реши през 2014 г. да промени формата на каузата – за да постигне по-широк обхват и по-значим за обществото краен резултат.

От 1997 г. досега ежегодно благотворително модно ревю на Мото-Пфое подпомагаше абитуриенти-сираци от контингента на Столичната организация на Българския червен кръст (СО на БЧК). Това традиционно събитие обедини множество съмишленици, даряващи средства за тоалетите, аксесоарите и кувертите на зрелостници без родители. От тази година Мото-Пфое надгражда своята инициатива, като помага на абитуриентите без родители от цялата страна да продължат образованието си след 12-ти клас.

През 2013 г. група абитуриенти от Пирот създадоха „Пет минути за теб – цял живот за тях“ – благотворителна кампания, събираща средства за деца в нужда. Един цял випуск отиде на бала с тениска, вместо с рокля или костюм и дари спестените пари на деца в неравностойно положение. Година по-късно, Мото-Пфое поема щафетата и продължава инициативата в България.

#steniskanabala е благотворителна инициатива на Мото-Пфое, насочена към български абитуриенти-сираци, за да продължат образованието си във висше учебно заведение или център за професионално обучение. Заедно със СО на БЧК ще се погрижим даренията от кампанията да им осигурят развитие в избраното поприще.

На специално създаден сайт www.steniskanabala.bg всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент може да дари средства, онлайн или по банков път, за образованието на абитуриентите без родители, а Мото-Пфое ще му предостави символа на кампанията – тениска, с която да отиде на бала, изпращането или годишнина от завършването си. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската ще бъде предоставена при дарения над 20 лв. Сайтът работи лесно и предоставя възможност за избор – дамска или мъжка тениска, в различни размери.

Абитуриентите от Пирот, вдъхновители на кампанията на Мото-Пфое в България, с радост научиха за широкия отзвук, който е получила инициативата им у нас миналата година и мигом се отзоваха на поканата да присъстват и пожелаят „На добър час“ на родната кауза.

Както и досега, благотворителната кауза се подкрепя от много съмишленици. Партньор на Мото-Пфое в инициативата продължава да е СО на БЧК, която ще събира заявките на абитуриентите-сираци за кандидатстване по настоящата програма и ще координира работата с тях. DHL са официалният логистичен партньор, разнасящ благотворително тениските, а betahaus е любезен домакин на откриващото събитие и помага за оповестяването на информацията. Инициативата се подкрепя и от редица медийни партньори, които с готовност приеха да разпространяват добрата новина. Разгласата е поверена на Нова телевизия, vbox7.com, JCDecaux, списанията HELLO! България, BBC Знание, МОДА и БГ Радио. Идеята на #steniskanabala ще се популяризира и в социалните мрежи чрез видео, заснето с известни родни личности, които на драго сърце застанаха зад каузата. Освен Мая Новоселска, Поли Генова, Рут Колева, Митко Павлов, DJ Marten и Рафи Богосян, участвали благотворително в клипа, идеята прегърнаха още Христо Мутафчиев, Невена Цонева и Данчо Караджов.

назад към всички