• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини


Филмът „Затъмнение” от култовата сага „Здрач” представя Volvo XC60

Сагата „Здрач” прерастна и в хитова филмова поредица. В третата серия – „Затъмнение”, Едуард Кълън отново кара Volvo XC60.

Ако потърсите в интернет "Volvo/Twilight/Eclipse", ще намерите повече от 2 милиона поста, вкл. снимки и дълги дискусии на фенове относно точния нюанс на Volvo-то на Едуард Кълън. Интересът е потресаващ.

„Чудесна е възможността да участваме в успешната филмова поредица. В романите Едуард кара Volvo, затова нашето киноприсъствие беше повече от логично и естествено”, споделя Оливър Енглинг, мениджър на проекта „Lost in Forks” („Изгубени във Форкс”) – промоционалната кампания на Volvo Cars във връзка със световната премиера на лентата “Затъмнение” на 30 юни т.г.

В романите главният герой Едуард Кълън кара Volvo S60R от предишния модел. Когато започваха снимките на филмите този модел вече не се произвеждаше и компанията се възползва от възможността да представи своите най-нови автомобили – Volvo C30 в първия и Volvo XC60 във вторите два. В резултат, след премиерата на „Здрач” дилърите на Volvo отчетоха повишено търсене на C30, особено в Щатите, а след излизането на „Новолуние” се засили интересът към XC60. Клиентите идваха в автосалоните, за да се снимат с колата. Volvo вече се възприемаше от младото поколение като „cool” (“яко”). Заради ентусиазма на децата си, майките на тийнейджърите започнаха да се интересуват повече от тези автомобили.

„Най-много от всичко ни радва фактът, че имиджът на Volvo се издигна сред младежите – те след няколко години ще са наши потенциални клиенти, а днес вече възприемат марката ни като привлекателна и отличителна сред множеството”, допълва Оливър Енглинг.

В някои държави кампанията около излизането на третия филм от поредицата – “Затъмнение”, е съсредоточена изцяло в интернет. На 22 юни Volvo Cars представи онлайн състезанието „Lost in Forks” („Изгубени във Форкс”), в което участниците навигират Volvo XC60 из града Форкс, следвайки указанията по пътя и трябва да намерят най-краткия път до къщата на семейство Кълън. Можете да намерите играта на адрес: www.volvocars.com/lostinforks.

Фокусът на Volvo в българската кампания във връзка със „Затъмнение” е сред публиката на култовия столичен клуб „Ялта”. Отговорът на въпроса „Каква кола би карал, ако беше безсмъртен” ще донесе на най-щастливия измежду посетителите атрактивна награда – уикенд за двама с колата на Едуард от „Здрач 3” в елитен планински хотел.

За „Затъмнение” – трета част от сагата „Здрач”: Главната героиня Белла (Кристен Стюърт) отново е в опасност. В Сиатъл млади вампири безразборно убиват невинни хора и се домогват постепенно до нея в стремежа си за отмъщение. Белла трябва да избира между любовта си към Едуард (Робърт Патисън) и приятелството си с Джейкъб (Тейлър Лаутнър), при това с пълното съзнание, че така изостря враждата между вампири и върколаци. Белла е изправена пред най-важното решение в живота си.

За филмовия успех на сагата: Модерната романтична история за любовта между вампир (Едуард) и обикновено момиче (Белла) започна на големия екран на 21 ноември 2008 г. и моментално се превърна в блокбастер. Вторият филм излезе в кинотеатрите на 20 ноември 2009 г. и досега е реализирал приходи от продадени билети за над 1.1 милиарда щатски долара.

назад към всички