• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини

2011 – Цифри. Факти. Резултати.

1851 продадени нови автомобили FORD
206 продадени нови автомобили VOLVO
19 продадени нови автомобили JAGUAR
140 продадени нови автомобили LAND ROVER

НАЙ-ПРОДАВАНИ МОДЕЛИ FORD *

FORD FIESTA отново е най-продаваният автомобил в България за 2011 г. и лидер в сегмента си с 800 продадени бройки.

FORD FOCUS, лидерът в удоволствието от управлението е вторият най-продаван модел на Ford у нас, с над 22% дял от общите продажби на Ford.

FORD TRANSIT. Независимо от тежкото състояние на бизнеса, клиентите продължават да разчитат на своя сигурен партньор Transit, от който са продадени близо 200 броя, запазвайки лидерска пазарна позиция.

* Информацията се основава на пазарни сравнения по официалните данни на ААП до октомври 2011 вкл. и данните на Мото-Пфое за ноември и декември 2011 г.

FORD – АКЦЕНТИ ПРЕЗ 2011

  • Ford отбеляза 100-годишнината си в България с роудшоу по следите на първата автомобилна обиколка на страната през 1911 г. и с посещение на Елена Форд – праправнучка на основателя на Ford Motor Company
  • Новият Focus спечели титлата „Автомобил на България за 2012 г.”
  • Ford представи новия Ranger и спортния Focus ST
  • Компанията показа ултрамодерни концептуални автомобили – B-MAX, Evos и Fiesta ST. Vertrek дори бе ексклузивно представен на Автомобилен Салон София 2011
  • На изложението във Франкфурт дебютира новият 1.0-литров EcoBoost двигател на Ford
  • Новият Focus спечели 4 специални награди от Euro NCAP за безопасност, което превърна Ford в първата в историята марка, спечелила ги за един и същи продукт. Моделът постигна и максималните 5 звезди за цялостна безопасност, включително най-високия възможен резултат за защита на децата при челен и страничен удар
  • Новият Ranger зае историческото първо място, превръщайки се в единствения пикап, спечелил максималните 5 звезди за безопасност на Euro NCAP. Ranger постигна и най-високия резултат в историята на Euro NCAP за защита на пешеходците
  • Според изследването на Consumer Reports „2011 Car Brand Perception Survey”, въпреки второто си място, Ford е реалният победител сред автомобилните марки по отношение имиджа си сред клиентите. В сравнение с преходната година Ford e добавил 35 точки към класирането си, а първият в класирането е със значително намален резултат
  • Fiesta отпразнува 35-ата си годишнина и 15 милиона произведени автомобила по целия свят
  • Новият Focus бе първият автомобил в България с иновативна предпремиерна кампания с блогъри в социалните мрежи фейсбук и туитър
  • Всички модели Ford се предлагат с 5 години гаранция в България

НАЙ-ПРОДАВАНИ МОДЕЛИ VOLVO

XC60 Първият автомобил в света, който серийно спира сам – XC60, е най-продавания модел на Volvo в България, с близо 45% дял от общите продажби на марката. Един от най-красивите кросоувъри в премиум сегмента съчетава в себе си предимствата на високопроходим SUV, лукса на лимузина и практичността на голям семеен автомобил. Специално внимание заслужава новият 2,4-литров турбодизелов двигател D5, който вече разполага с внушителните 215 к.с.

XC90 Първият автомобил с висока проходимост на Volvo Cars Corporation е на второ място по продажби в моделната гама на марката у нас, с около 20% дял. XC90 продължава да е моделът на Volvo с най-висок процент на клиентска удовлетвореност. Високият му имидж и характеристики на 7-местен SUV с изключителното пътно поведение, уникални технологии за безопасност и богатото стандартно оборудване правят XC90 предпочитан избор сред водещите бизнесмени у нас.

S60 Един от най-надеждните и качествени седани в премиум сегмента Volvo S60 даде начало на нова ера в 80 годишната история на Volvo Car Corporation. Със S60 се представи и революционната за автомобилната индустрия система за сигурност – Pedestrian Detection. При скорост до 35 км/ч, системата Pedestrian Detection задейства автоматично спирачките на автомобила и предотвратява предстоящ удар с пешеходец.

VOLVO – АКЦЕНТИ ПРЕЗ 201 1

  • По време на автомобилното изложение в Женева Volvo представи хибридна версия на най-новия си модел V60. Той впечатлява с невероятно ниски нива на въглеродни емисии – под 50 г/км, като разходът на гориво е едва 1,9 литра на 100 км.
  • Volvo Car Corporation започна производството на тестови електрически автомобили, които могат да изминат с 1000 км по-голям пробег в сравнение с обикновен хибрид. Този най-нов проект на компанията се подпомага от Европейския съюз и Шведската енергийна агенция.
  • От началото на месец септември 2011 г. Volvo Car Corporation предлага на своите клиенти Start/Stop технология с автоматична скоростна кутия. Тя е налична с 2.0-литров D3 дизелов агрегат, който е с редуциран разход на гориво. Така автомобилът изразходва с 0,4 литра по-малко горивна смес при 100 км пробег. Въглеродните емисии също са снижени с 10 г/км.

НАЙ-ПРОДАВАНИ МОДЕЛИ LAND ROVER

RANGE ROVER EVOQUEе най-компактният, най-лекият и най-модерният автомобил, произвеждан някога от Land Rover. Нещо повече – този модел е истинска революция по отношение на дизайн и излъчване. Това е само една от причините Range Rover Evoque да се превърне в бестселър и най-желан модел на марката още преди официалната си премиера навсякъде по света и в България. В края на 2011-а Evoque бе избран за Автомобил 4х4 на България през 2012 г., а малко по-късно стана Автомобил 4х4 и на Северна Америка и Канада.

RANGE ROVER SPORT e по-малкият брат, спортистът в гамата на Range Rover. Усещането в него е трудно сравнимо с друг автомобил, благодарение на характерната за британските премиум марки особена атмосфера, която трудно може да се опише с думи. Стил, изтънченост, атлетизъм, финес, динамика – това е Range Rover Sport, който изумява и с внушителните 510 к.с. на мощния си V8 Supercharged двигател. С него спортистът с тегло 2535 кг. лесно ускорява от 0 до 100 км/ч за скромните 6,2 секунди.

LAND ROVER – АКЦЕНТИ ПРЕЗ 2011

  • От представянето си през септември 2011 г. до сега Range Rover Evoque завоюва над 50 престижни автомобилни награди. За по-малко от половин година хитовият британец покори с лекота дори доскоро трудни дестинации, като Германия, Китай, Португалия, Южна Африка, Австралия, Бразилия, Испания, Индия, Франция, Чехия и Нова Зеландия. В България Evoque също бе отличен за най-добър 4х4 автомобил от журито на Прес-Авто Клуб България. Автомобилните специалисти у нас оцениха изключително високо Evoque, който победи конкурентите си безапелационно.
  • Land Rover показа концепт на новия Defender. DC 100 засега е само концепт, но от британската компания потвърждават, че през 2015 г. той ще бъде пуснат в продажба. Конструирането на „наследника” e най-голямото предизвикателство, пред което някога са се изправяли, изтъкват от компанията, защото той трябва да надминава по възможности всепризнатия лидер в света на офроуда.

НАЙ-ПРОДАВАНИЯТ МОДЕЛ НА JAGUAR

JAGUAR XJ е първият представител на най-новото поколение автомобили Jaguar с алуминиева архитектура на купето, вдъхновено от космически програми. Новият XJ е с минимум 150 кг по-лек от конкурентите си, което значително подобрява управлението, пътното му поведение, икономичността и безопасността. Може би най-силното оръжие обаче е интериорът на този автомобил, който е истинско произведение на изкуството.

JAGUAR - АКЦЕНТИ ПРЕЗ 2011

  • На 13 септември 2011 г. по време на автомобилното изложение във Франкфурт Jaguar представи официално своя най-нов концептуален модел C-X16. Той е проектиран от същите инженери, създали последните хитови модели на марката – XJ, XF и XK. Със C-X16 дизайн директорът Ян Кълъм и екипът му показват бъдещата линия в развитието на „котката”, като поставят началото на изцяло нов клас спортни автомобили по отношение на дизайн, динамично поведение и иновативни технологии.

РАЗВИТИЕ И УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ НА ПРЕДЛАГАНИТЕ УСЛУГИ

  • FORD, VOLVO, JAGUAR, LAND ROVER От 2011 г. вече всички марки автомобили в портфолиото на Мото-Пфое се предлагат с 5 години гаранция.
  • VOLVO, JAGUAR, LAND ROVER През 2011 г. всеки клиент закупил нов автомобил Volvo, Land Rover и Jaguar получи абонаментна карта Europe Assistance Door to Door. Тя осигурява от 24 до 36 месеца безплатни неограничен брой услуги „Пътна помощ” до гаранционните сервизи на марката в цяла Европа и услугата “Врата до врата” в рамките на България.

ТРАДИЦИИ СЪС ЗАПАЗЕНА МАРКА „МОТО-ПФОЕ”

Юбилейната 20-а година на Мото-Пфое: През 2011 г. се навършиха 20 години от основаването накомпанията „МОТО-ПФОЕ”. Във връзка с юбилея компанията:

  • предложи уникални търговски условия на своите клиенти;
  • осъществи Обиколка на България с автомобили Ford;
  • посрещна праправнучката на Хенри Форд – Елена Форд;
  • обнови музейната експозиция в комплекс Люлин, София.

Благотворителното модно ревю на Мото-Пфое През 2011 г. се проведе петнадесетото издание наинициативата „ПРОЛЕТ В МОТО-ПФОЕ”. Събранатасума надхвърли 29 000 лв. За пореден път щедростта доказа, че не познава граници и няма криза, която да я спре. Средствата бяха дарени на 63 момичета и момчета от контингента на Българския Червен Кръст.

“Животът е безценен. Нека го запазим.” Акция предпазни колани. През 2011 г. Volvo продължи да развива социална кампания, която стартира през 2005 г. Шведската марка спонсорира СБА и КАТ в две животоспасяващи акции част от международната инициатива „Мисли преди да седнеш зад волана”. Участието в тези проекти показва ангажираността на Volvo и МОТО-ПФОЕ към проблемите на съвременното общество и разкрива гражданската позиция, че бизнесът трябва да е в услуга на хората.

Дарителска програма за Опазване на природното и културно наследство . Националният победител през 2011 г. е проектът „Спасяването на пеликана” на Природен парк „Персина”. Двете поощрителни награди са за проектите „Картография на изчезващата памет” на Изследователски център по социални науки към СУ „Св. Климент Охридски” и „Детската градина, семейството и празниците „Коледа” и „Кукеровден” на ЦДГ „Биляна”, Ямбол.

ПРЕДСТОЯЩО ПРЕЗ 2012

От FORD:

Новият Ford B-MAX – в България през юни

Новият Ford Ranger – в България през юли

Новият Ford Focus ST – в България през септември

Новият Ford Fiesta ST – в България през ноември

Новите Mondeo и Kuga – в Европа в края на декември

От VOLVO:

Очаква се Volvo да представи своя най-нов моделV40

Volvo ще продължи да развива еко технологиите си, като инвестира значителни средства в нови електрически модели.

От JAGUAR:

• JAGUAR C-X16 – Oчаква се Jaguar да продължи да разработва своя най-нов концептуален модел.

От LAND ROVER:

• Изцяло новият Range Rover ще бъде представен в България в края на годината

Land Rover ще продължи да усъвършенства концепта на новия Defender DC 100

JAGUAR – АКЦЕНТИ ПРЕЗ 2011

назад към всички