News

Volvo Cars печели наградата Brand Design Language за 2016 г.

Международното жури за присъждане на Наградата за автомобилен дизайн отличи приноса на Volvo Cars към автомобилния дизайн, като шведският автомобилен производител спечели престижната награда за Brand Design Language за 2016 г.

„Горди сме да получим това признание за дизайнерската работа, която извършихме през последните години. Когато започнахме работа по XC90, знаехме, че имаме възможност да изведем бранда Volvo Cars в нова посока“, казва Томас Ингенлат, Старши вицепрезидент „Дизайн" във Volvo Car Group, при получаване на наградата на церемония в Торино, Италия.

Новото XC90, което преобрази възприятието на хората за това какво означава шведският бранд и неговият потенциал, е само първата стъпка от пътуването по отношение на дизайна, водено от Томас Ингенлат, последвана съвсем наскоро от лансирането на новия S90 премиум седан и V90 комби.

„Семейството на Volvo се състои от много различни персонажи – силните и изтънчени типажи, елегантните и усъвършенстваните, динамичните и младежките. Това, което направихме с дизайна на бранда във Volvo, е да осигурим място за всеки от тези персонажи, тези изражения, да блеснат и същевременно да отдадем почит на огромното ни наследство“, добавя Томас Ингенлат. „Всеки автомобил, който проектираме, е безпогрешно разпознаваем като Volvo, но той има и уникална индивидуалност.“

Журито за присъждане на наградите за автомобилен дизайн се състои от редактори и представители на известни автомобилни и дизайнерски списания от цял свят. Volvo Cars излезе победител в категорията Brand Design Language, изпреварвайки конкуренцията в лицето на Mercedes-Benz, Jaguar, Renault и Kia.

2016 година отбелязва подновяването на наградите за автомобилен дизайн, които години наред са най-престижните награди за автомобилен дизайн. Наградите покриват три категории – Масов автомобил, Концептуален автомобил и Brand Design Language.

Back