News

Ford is No.2 brand in Bulgaria for Q1 2010

В тежката икономическа 2010-та, която за автомобилния бранш ще се окаже дори по-трудна от предходната, патова 2009 г., все пак има и добри новини. През март продажбите на Ford нарастнаха с 16.7% спрямо февруари 2010 г. Общите продажби на марката й осигуряват второ място в България, както за месеца, така и за първото тримесечие, с пазарен дял от 9.56%.

Най-продавани с емблемата на Синия овал са компактните градски автомобили. Над 70% от обема в този сегмент генерира новата Fiesta. Хитовият модел е вторият най-продаван автомобил в Европа и лидер в класа си.

Допълнителен генератор за успеха в продажбите на Ford за първото тримесечие са лекотоварните модели Connect – със 102 продадени автомобила и 21.4% пазарен дял и Transit – със 77 продадени автомобила и 25.6% участие, което го извежда начело в сегмента.

Back