• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини


Volvo Cars с нов ръководител на маркетинг продажби и обслужване

Volvo Cars назначиха Бьорн Анлоу за Старши вицепрезидент маркетинг, продажби и обслужване.

Той ще замени Ален Висер, който е приел нова позиция като Вицепрезидент глобален маркетинг и продажби на компанията Geely Auto Group. И двете дружества Volvo Cars и Geely Auto са собственост на Zhejiang Geely Holdings (ZGH).

Промените влизат в сила на 15-ти октомври 2015.
Г-н Анлоу се присъединява към Volvo от предишната си позиция като партньор в компанията за управленски консултации McKinsey & Co, където през последните пет години е работил в тясно сътрудничество с Volvo за изпълнението на програмата за глобална трансформация след придобиването на Volvo Cars от ZGH през 2010 година.
"Volvo е в един много вълнуващ момент на своята история. Очаквам с нетърпение да помогна на компанията като затвърдя позиция й на истински глобален производител на премиум автомобили", каза г-н Анлоу.

Г-н Висер заяви: "Приемането на предизвикателството за изграждане на глобална китайската автомобилна марка е своеобразен връх в кариерата ми. Също така съм много щастлив, че оставам в семейството на Geely след три години във Volvo. "

Volvo има установена репутация на интелигентена, креативна и смела автомобилна компания, с изградена идентичност на марката, което означава, че няма да се обезличи в рамките на големия промишлен клъстер.

Компанията винаги е имала отличителен и творчески подход към търговията, нещо, което ще продължи да се развива и при г-н Анлоу.

Хакан Самюелсън, Президент и главен изпълнителен директор на Volvo Cars, заяви: "Радвам се да приветствам Бьорн във Volvo и с нетърпение очакваме да работим заедно, докато Volvo преминава във втората фаза на своя план за развитие и достигане на годишни продажби около 800 000 автомобила. Също така бих искал да благодаря на Алан за усилията му за успешната трансормация на компанията. "
Продажбите на Volvo Cars бележат поредица успехи през последните години и са достигнали своя връх през 2014-та година с продадени 465 866 автомобила и ръст от 8.9% в сравнение с 2013 г. Компанията прогнозира, че продажбите през тази година ще бъде около 500 000, нов своеобразен рекорд.
Г-н Анлау ще помогне на Volvo да приложат най-мащабната програма за продуктово развитие в 88-годишната история на компанията.
Наскоро се появи изцяло новия SUV XC90. За него имаме над 65 000 предварителни поръчки, значително надвишаващи, 50 000-те, които бяха предварително планирани за годината.

Също така в ход е пълно обновяване на продуктова гама в следващите четири години. Това ще включва нови, по-големи автомобили, базирани на новата модулна платформа SPA, както и набор от премиум-малки автомобили, базирани на тяхната CMA (компактна модулна архитектура).

назад към всички