• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини


Volvo Cars обяви рекордни продажби от 503127 автомобила през 2015

Volvo Cars, производителят на премиум автомобили продаде 503127 автомобила през 2015 г . Това е своеобразен рекорд, понеже за първи път са продадени повече от половин милион автомобили в 89 - години история на марката.

Новият рекорд в продажбите подчертава силата и устойчивостта на продължаващата оперативна и финансова трансформация на Volvo. Също така е за успеха на нова та стратегия на компанията по отношение на продажби те в световен мащаб, доказани по-късн о през 2015 с продажбите на новия SUV XC90.

Volvo обявиха изключително силни търговски резултати от трите основни световни регион а . Продажбите в Европа с а се повишили с 10 ,6% за годината до 269 249, което представлява 53 , 5 % от общия обем глобално погледнато . Volvo в САЩ набира скорост с продажбите до 24 ,3% през 2015 г., за разлика от Китай , където продажбите изглеждаха по-силен и в края на годината с ръст на продажбите от 11,4 % през четвъртото тримесечие.

Тенденции за търговски ръст на продажбите се очаква да продължи и през 2016.

Втор ият отличителен модел от гама та на Volvo - премиум седана S90 – ще се представи на обществеността по време на тазгодишния North American International Auto Show (NAIAS) в Детройт и ще излезе на пазара в САЩ през пролетта. С лед четири години Volvo ще са подновили цялата си моделна гама.

"Радвам се да съобщя, че 2015 -та беше година на рекордни продажби", каза Хакан Самюелсън, главен изпълнителен директор. "Сега, с успешна 2015 г. зад нас, Volvo е на път да влезе на втората фаза на своята глобална трансформация. С нея , Volvo ще заеме своята позиция на една наистина глобална компания за премиум автомобил и . Още много рекорди ще бъдат покорени през следващите години. "

В ъв в тората фаза на трансформация та на Volvo не липсва амбиция.

В следващите години Volvo ще продължи да промен я позицията на марка, за да се конкурира с глобалните си съперници. Компанията ще продължи да съжив ява дейността си в САЩ и развива своят глоб ален производствен отпечатък. В средносрочен план, тя ще продължи да расте в Китай, удвои пазарния си дял в Европа и увеличи продажбите си в световен мащаб д о 800.000 коли. Щ е въведе изцяло нова моделна гама, ще се вгради н ов а технолог ия двигатели и ще поддържа позицията си на лидер в автомобилната безопасност в автомобилите и автономни те задвижващи технологии.

назад към всички