• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини

Ultimate destination на Jaguar и Land Rover е най-иновативната рекламна кампания в Англия

Станете част от нея! Направете първи стъпки в киното от тук:

http://caricature.jaguarlandrovercareers.com/

Jaguar и Land Rover спечелиха поредната си награда. Рекламната кампания на двата бранда „Ultimate destination” бе отличена като най-иновативна в Англия в категорията „Аудио-визуални ефекти”. Според медийните експерти, работата на режисьора, сценариста и оператора е от световна класа.

В клипа „Ultimate destination” артистът Ян Кук пресъздава щрихи на заобикалящия ни свят посредством Jaguar и Land Rover макетни колички, контролирани от дистанционно устройство. Но за мнозина най-интересното в цялата кампания е апликацията за карикатури, която потребителите могат да изтеглят от сайтовете на Jaguar и Land Rover. С нея те могат да включат собствения си образ във филма, като по този начин станат част от него. До момента идеята работи безотказно, като хиляди хора споделят в социалните мрежи клипа, в който главните герои са самите те.

Това е третата поред награда за кампанията „Ultimate destination” по отношение на нестандартност и иновативност. Тя е представена на широката публика през март 2011 г. и е част от мулти милиардна маркетинг стратегия, целяща популяризирането на двете британски марки в световен мащаб. Интересно е също, че от 45 000 заявки за роли в киното през 2011 г. брандовете Jaguar и Land Rover дават път на 3 000 от тези актьори, да направят първи стъпки в бранша посредством автомобилите на двете компании.

Дес Търби, директор „Човешки ресурси” в Jaguar и Land Rover споделя, че с „Ultimate destination” се привличат най-талантливите и „свежи” потребители. По нестандартен начин те стават дори служители на компанията, като подсъзнателно добиват широка информация за новостите около продуктите. Целта е повече от ясна – Jaguar и Land Rover - крайна дестинация в очите на потребителите при избора на нов автомобил.

назад към всички