• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини


Стартира бранд кампанията „Ново начало“ на Volvo Cars и Авичи

Може да я видите тук: http://vevo.ly/PITpVv


Творческото сътрудничество между шведския артист и продуцент Авичи и Volvo Cars за новата им бранд кампания включва преработка на класическата песен Feeling Good. Сниман на място в Стокхолм и Йостерлен, южна Швеция, видеоклипът показва места с лична значимост за Авичи и разказва собствената му история за ново начало след няколко тежки години на турнета. Във видеоклипа участват и членове на семейството му и близки негови приятели.
„През последните шест години бях на непрекъснато турне, освен през последите девет месеца по време на почивката ми. Имах по около 325 участия на година плюс пътувания. Не можеше да продължава така. Накрая трябваше да преосмисля ситуацията си и да променя начина си на живот. Швеция е важна за мен, тя е мястото, където събирам сили и енергия със семейството и приятелите си. Volvo ме насърчи да визуализирам целия този процес на преосмисляне и обновление в музикалния видеоклип. Смятам, че свършихме чудесна работа заедно," казва Авичи.
Песента Feeling Good първоначално е избрана като предложение от Volvo Cars. Аранжиментът е продуциран от Авичи с вокалите на Одра Мей. „Страхотно е отново да работя с Одра Мей. Тя има мощен и емоционално зареден глас и е потопена в традициите на фолк и кънтри музиката. Последно работи с мен по албума True, предприемайки първите си стъпки в електронната музика с песента Addicted To You. Одухотвореното изпълнение на Одра вдъхва нов живот на тази класическа песен. Много съм доволен от резултата", казва Авичи.
Пускането на музикалния клип, който включва новото XC90, бележи още една стъпка в трансформацията на бранда Volvo Cars и показва новата посока за шведския производител на луксозни автомобили. „За нас беше удоволствие да работим тясно с Авичи по тази кампания, тъй като тя отразява нещо, което се случва и с Авичи, и с бранда Volvo Cars. Навлизаме в нова ера – Ново начало, както наричаме кампанията. Преминахме през няколко години на интензивни инвестиции и усъвършенствахме бранда си. В резултат компанията Volvo Cars е нова, по-динамична и бързо посрещаща желанията на клиентите", казва Ален Висер, старши вицепрезидент Маркетинг, продажби и обслужване на клиенти във Volvo Car Group.

назад към всички