• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини


Скоростните кутии на Ford – усъвършенствани и високоефективни

Новите високоефективни бензинови и дизелови двигатели с ниски СО2 емисии са комбинирани с модерни скоростни кутии, включително 6-степенната механична и усъвършенстваната 6-степенната автоматична PowerShift трансмисия с двоен съединител.

Новите модели C-MAX, Grand C-MAX и Focus с 1,6-литровия бензинов EcoBoost и 1,6-литровия Duratorq TDCi дизелов двигател са първите автомобили, които ще се предлагат с изцяло нова 6-степенна механична скоростна кутия.

Новата 6-степенна Durashift скоростна кутия е изключително лека и компактна за капацитета си за поемане на въртящия момент и се отличава с оптимизиран дизайн за минимизиране на загубите на ефикасност. Реално икономичността се намалява с 3 до 5% в сравнение с предишното поколение 5-степенна механична скоростна кутия.

Все по-голям брой модели в Европа вече могат да се поръчват с усъвършенстваната високоефективна автоматична трансмисия Ford Powershift. Тя е с двоен съединител, който комбинира ефективността, оптимизираните предавателни числа и удоволствието от шофирането на механичната скоростна кутия с плавната и лесна за употреба конвенционална автоматична трансмисия.

Ford Powershift е значително по-ефективна от традиционните автоматични скоростни кутии, което води до икономичност и ниски СО2 емисии, намалени с 8 до 10% и са много близки до тези, постигнати от механична скоростна кутия.

Тази трансмисия е стандартна за Mondeo, S-MAX и Galaxy с 2.0-литров EcoBoost бензинов двигател и се предлага като опция за най-новия 2,0-литров Duratorq TDCi дизелов агрегат в изцяло новите C-MAX, Grand C-MAX и Focus, както и Kuga, Mondeo, S-MAX и Galaxy.

Ford се стреми към постигане на водещи в класа икономичност и CO2 емисии чрез инженерни технологии от световна класа и фокус върху високоефективни системи за задвижване. Новите двигатели и трансмисии, показани на Автомобилното изложение в Женева, подчертават ясния ангажимент и значителен напредък в тази посока. Те са част от безпрецедентна инвестиция в двигатели от страна на Ford. Стартирал през 2008 г., 5-годишният инвестиционен план включва 60 нови или значително обновени двигатели и трансмисии на световния пазар до 2013 г.

Ford разгръща използването на най-добрите и най-новите технологии, като директно впръскване, турбокомпресор, променливи фази на газоразпределение, динамични дизелови двигатели и 6-степенни скоростни кутии с двоен съединител, не само за да намали разхода на гориво и СО2 емисиите, но и за да подобри динамиката. Тази инвестиция ще позиционира Ford сред световните лидери при двигателите.

„Знаем, че за клиентите по света са важни разходите за поддръжка, затова представянето на новите бензинови и дизелови двигатели на Ford е друга важна стъпка към постигането на целта ни да бъдем световен лидер в икономичността,” казва Дерек Кюзак. „Новите ни двигатели – бензиновият EcoBoost и дизеловият Duratorq TDCi – са разработени, за да докажат ангажимента ни за доставяне на водещи в класа икономичност и ниски CO2 емисии.”

назад към всички