• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини


Продажбите на Volvo Cars бележат два пъти по-голям ръст в Европа в сравнение с конкурентите през 2014 г.

Шведската компания отчита сериозен ръст в Швеция, Великобритания и Германия
Продажбите на Volvo Cars нарастват два пъти по-бързо в Европа в сравнение с преките конкуренти на компанията, отчитат данните на Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA) за 2014 г. Ръстът на шведския бранд от 10.6 процента изпреварва този на основните конкуренти в премиум сегмента. Продажбите на Audi през същия период се увеличиват с 4.2 процента, докато тези на BMW нарастват с 5.1 процента, а на Mercedes с 5.3 процента.
Данните на Асоциацията показват 4.2 процента ръст през 2014 г. на общите продажби в 15-те страни от Европейския съюз и трите страни от Европейската зона за свободна търговия – най-широкият измерител на европейския пазар.
„Доволни сме от темпото на ръста, но не сме изненадани“, казва Ален Висер, Старши вицепрезидент, Продажби и маркетинг във Volvo Cars. „Volvo произвежда едни от най-безопасните, екологични и атрактивни автомобили на пазара, така че е съвсем естествено клиентите да се стремят да ги притежават“, допълва още той.
Volvo регистрира силен ръст на целия европейски континент, но се представя особено добре в Швеция, Великобритания и Германия. Според собствените данни на компанията, продажбите в Швеция са нарастнали със 17.4 процента благодарение на силното търсене на кросоувър моделите Volvo XC60 и XC70, а продажбите във Великобритания и Германия са се увеличили съответно с 25.5 процента и 18.3 процента, водени от хечбек модела Volvo V40 и модела XC60.
В световен мащаб Volvo Cars генерира рекордни продажби от 465 866 автомобила през 2014 г. и отчита 18-месечен непрекъснат ръст на продажбите, който подчертава темпото и дълбочината на световната трансформация на компанията. Всичко това е постигнато преди официалното представяне на изцяло новото Volvo XC90, което ще се появи в шоурумите през първата половина на 2015 г. Не трябва да се забравя и факта, че цялата гама модели на Volvo Cars ще бъде обновена изцяло през следващите пет години.
Шведската компания е в разгара на глобалната си реорганизация, която включва създаването на световно индустриално присъствие, цялостно подновяване на продуктовата гама, въвеждането на нова технология за модулно шаси, технологии за безопасност, приложени за първи път в света, нов език на дизайна, нова архитектура на двигателя и гама от водещи в класа услуги по свързаност.

назад към всички