• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини

Потребителски нагласи за покупка на автомобил – ноември 2011 г.

През ноември 2011 г. МОТО-ПФОЕ поръча на агенцията за маркетингови проучвания „Прагматика” да осъществи изследване на потребителските нагласи към автомобили сред 1000 души на възраст от 18 до 60 години, представители на различни професии, с доход два пъти над средния за страната. Допитването е осъществено сред 51% мъже и 49% жени.

Получените данни са много интересни и важни за бъдещото позициониране и маркетиране на продуктите и услугите, предлагани от компанията.

Обобщаващите факти от изследването са:

  • 95% от анкетираните притежават автомобил;
  • 9% от тях притежават два автомобила;
  • Ford е един от най- популярните автомобили в България (3-о място в класирането);
  • Притежаването на премиум автомобилите сред респондентите е значителна (Audi – 5-о място, Mercedes – 7-о, Volvo – 15-a позиция);
  • Проникването на високопроходими автомобили все още е ниско – едва сред 15% от анкетираните;
  • 36% смятат да закупят автомобил в следващите 1-2 години;
  • от тях над 40% ще изберат нов автомобил или малко употребяван (на възраст до 3 години);
  • Ford е подходящ за България, стабилен на пътя и надежден автомобил;
  • Volvo е стабилен, сигурен, надежден и престижен автомобил;
  • Jaguar е скъп, бърз, мощен и красив автомобил;
  • Land Rover е скъп, мощен и надежден автомобил;
  • Практически всеки познава Moto-Pfohe, като част от анкетираните свързват най-голямата автомобилна група у нас и с други марки автомобили.

Ето някои от най-важните резултати, илюстрирани чрез слайдове от самото проучване.

PDF-файл с цялото изследване: ТУК.

назад към всички