• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини

Официална предпремиера на изцяло новото Volvo XC90 в България

Автомобилът предизвика огромен интерес. Редица ВИП личности дойдоха на живо, за да видят преди всички останали най-луксозното Volvo, създавано някога. Виртуалната технология Oculus rift се превърна в истински хит сред присъстващите.

На 2 април вечерта в София се състоя официалната предпремиера на новото поколение Volvo XC90. При небивал интерес, Мото-Пфое показа най- безопасния и луксозен автомобил, създаван някога от Volvo. Моделът дебютира гордо пред отбрана ВИП публика, като редица знаменитости се стекоха на живо, за да видят преди всички останали един от най-дългоочакваните премиум автомобили в света.
Изцяло новото XC90 е визуално впечатляващ, седемместен SUV автомобил с премиум качество, водещи в света системи за безопасност, революционна гама двигатели, ненадминато съчетание на мощност и икономия на гориво и превъзходна изработка на интериора. Моделът бележи началото на нова глава в историята на Volvo, като улавя бъдещата посока в дизайна на швеската компания.
Изцяло новата SPA технолгия на Volvo позволява на компанията да създаде първия в света SUV без компромиси. С новото XC90 клиентът получава усещане за цялостен контрол, обширно вътрешно пространство и гъвкави възможности в съчетание с пъргавината и плавния комфорт на много по-малък и по-нисък автомобил. И тъй като XC90 носи емблемата на Volvo, безопасността от световна класа е стандарт.
Изцяло новото Volvo XC90 e ексклузивно в България. Автомобилът може да бъде видян в София на живо само до 04 април – зала Rainbow plaza. Най-дългоочакваното Volvo дебютира съпроводено с виртуалната технология Oculus rift и уникален по рода си HMI дисплей.
Иновативната технология Oculus rift наподобява маска за ски и хедсет слушалки, които създават изцяло поглъщащо вниманието виртуално изживяване, което кара човек да се почувства в друг, паралелен свят. В продължение на 4 мин. всеки посредством Oculus rift системата може да се потопи в неповторима шведска атмосфера и да почувства истинския скандинавски лукс, идеално пресъздаден в новото XC90.
HMI дисплеят на Volvo пресъздава конзолата за управление на новото XC90, която е със сензорен екран, подобен на таблет. Тази система е на практика лишена от бутони и представлява изцяло нов начин, по който водачите да управляват автомобила си и да използват широк набор от интернет-базирани продукти и услуги.
Първите отзиви за новата звезда на Volvo – XC90 са изключително позитивни, а интересът на клиентите е огромен. Близо 24 000 поръчки са направени за модела в световен мащаб, преди още автомобилът да е влязъл в салоните. У нас – повече от половината квота за годината вече е продадена.

назад към всички