• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини


Новите дигатели на Ford осигуряват повече динамика с по-малко гориво и СО2 емисии

Новите двигатели осигуряват не само повече динамика, но едновременно водят и до значително намаляване разхода на гориво и CO2 емисиите в сравнение с предишното поколение двигатели.

Обновяването на гамата двигатели на Ford се оглавява от въвеждането на два високотехнологични 4-цилиндрови бензинови EcoBoost двигателя.

Тези двигатели представят напълно ново поколение високоефективни агрегати, с по-малък обем и намалени нива на CO2 емисии. Разработени от инженерите на Ford - Европа, 4-цилиндровите EcoBoost двигатели съчетават директно впръскване под високо налягане, усъвършенстван турбокомпресор и променливи фази на газоразпределение за максимална ефективност на горене.

Основните предимства на EcoBoost технологията включват:

  • Оптимизирана ефективност на двигателя – разходът на гориво и СО2 емисиите са намалени до 20% в сравнение с по-големите конвенционални двигатели

  • Повече удоволствие от шофирането – голям въртящ момент в по-ниски обороти и динамика във всякакви обороти

  • Възможност за икономия – динамиката на голям двигател, но с размерите, теглото и икономичността на много по-малък

4-цилиндровите EcoBoost двигатели на Ford се предлагат с обем от 1.6 литра със 150 и 180 к.с., и в 2,0-литрова версия с 200 к.с.

1,6-литровият EcoBoost ще бъде представен в изцяло новите C-MAX и Grand C-MAX в края на 2010 г., последвани от новия Focus в началото на 2011 г. 2.0-литровият двигател с 203 к.с. ще бъде показан в S-MAX, Galaxy и Mondeo в края на 2010 г., които се произвеждат в завода на Ford в Генк, Белгия.

Добре приетите дизелови Duratorq TDCi двигатели на Ford също са напълно обновени през 2010 г. за още по-висока ефективност, подобрена динамика и икономичност.

Последните 1.6- и 2.0-литрови TDCi дизелови двигатели се характеризрат с широка гама инженерни промени, включително:

  • Нова горивна система с по-ниска степен на сгъстяване, увеличен диаметър на горивната камера и намалено завихряне

  • Нова система за впръскване под високо налягане common-rail с усъвършенствани инжектори с множество дюзи

  • По-малък нискоинерционен турбокомпресор с променлива геометрия

По-ефективната горивна система позволява на тези двигатели да отговорят на строгите норми Евро V, намалявайки разхода на гориво и СО2 емисиите. В допълнение към по-високата максимална мощност, двигателите се възползват от значително подобрената еластичност, с повишена отзивчивост и повече теглителна сила при ниски обороти.

Новият 1.6-литров TDCi двигател ще бъде монтиран в изцяло новите C-MAX, Grand C-MAX и Focus с мощност 95 и 115 к.с. Той ще бъде наличен и в Mondeo. В зависимост от приложението, СО2 емисиите са намалени с до 6% в сравнение с предишния 1,6-литров TDCi двигател.

Новият 2,0-литров TDCi двигател е наличен със 115 к.с, 140 к.с и 163 к.с и ще бъде показан в изцяло новите C-MAX, Grand C-MAX и Focus. Двигателят ще бъде монтиран и в Kuga, Mondeo, S-MAX и Galaxy. В зависимост от приложението, СО2 емисиите са намалени с до 7% в сравнение с предишния 2,0-литров TDCi.

Гамата икономични дизелови модели на Ford се отличава със специални високоефективни ECOnetic двигатели, предоставящи най-добрата икономичност и възможно най-ниските СО2 е мисии.

Настоящата ECOnetic гама на Ford включва Fiesta, Focus, Mondeo и Transit , с СО2 е мисии от 98 г/км за изключително икономичната Fiesta ECOnetic.

През 2010 г. бе представен новият Focus ECOnetic, който може да се поръча с първата за Ford-Европа автоматична Start-Stop система . Тя намалява нивото на СО2 емисии до лидерските в този сегмент – 99 г/км и комбиниран разход на гориво – 3,8 л/100 км.

назад към всички