• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини


Land Rover и Jaguar увеличиха продажбите и обраха наградите през 2010 г.

Британците все повече засилват позициите си. 2011 ще бъде още по-добра, според специалисти.

Два бранда, лидери в производството на луксозни премиум автомобили, отбелязват значителен ръст в продажбите си в световен мащаб през 2010 година. През отминалите 365 дни Jaguar и LandRover са продали с 19% повече автомобили. Според експерти, положителният резултат на британците се дължи на обновената им гама модели, както и на раздвижването на автомобилния пазар в страни като Китай, САЩ и Англия.

Само LandRover отчита 25% ръст в продажбите си. Discovery 4, Freelander 2, RangeRover и RangeRoverSport се радват на засилен интерес в гореспоменатите държави плюс Италия и Русия, което общо формира 66% от пазара на марката. Глобалният бранд мениджър на LandRover Джон Едуардс изрази задоволството си от постигнатите резултати, въпреки тежкото състояние на икономиката в световен мащаб. Според него ключова роля изиграва и Evoque, който сериозно е засилил интереса и към останалите модели на британските офроудъри. Господин Едуардс с нетърпение очаква и месец март, който е традиционно силен за 4х4 автомобилите. През 2010 г., имено през март, беше поставен абсолютен рекорд в продажбите. Тогава, в рамките на само един месец, LandRover и RangeRover продадоха общо 11 300 автомобила – най-добър резултат за 62 - годишната история на марката.

Jaguar също отбелязва ръст в продажбите си. Култовата лимузина XJ надмина всички високи очаквания, като в много пазари формира близо 40% от продажбите. XF също регистрира ръст от 8%. Глобалният мениджър на Jaguar Адриан Халмарк сподели, че е оптимист за настоящата година. Според него, с XJ „дивите котките” са затвърдили позициите си в луксозния премиум сегмент, като дори са поставили основите за бъдещо увеличение на пазарния дял в световен мащаб.

През 2010 г. LandRover & Jaguar се радваха и на повече от 80 престижни международни награди. Особено ценни отличия за двата британски бранда са призовете на TopGear за най-луксозен автомобил – XJ, на AutomobileMagazine за дизайн на годината - отново XJ и на AutoCar за автомобил на десетилетието – RangeRover. В средата на годината Императорът спечели и първо място за луксозен премиум SUV автомобил в най-новото проучване на американската изследователска агенция J. D. PowerandAssociates, която също отличи и JaguarXF, но с бронзов медал, в категорията луксозен премиум автомобил.

В България автомобилите LandRover също отбелязват ръст в ритейл продажбите от 33% спрямо 2009 г. JaguarXJ също се приема добре, като новият модел е 5 пъти по-продаван от предшественика си. От началото на годината у нас моделите на LandRover & Jaguar се предлагат вече и с пет години пълна гаранция. В допълнение се предлага пакетът PremiumService, включващ две изключително важни за спокойната експлоатация на автомобилите услуги. Благодарение на EuropeAssistance, при проблем на пътя, собственикът може да разчита на 36 месеца безплатна пътна помощ до гаранционните сервизи на марките в цяла Европа. Само за България е валидна и услуга DoortoDoor (от врата до врата) – екип от професионалисти взимат автомобила на посочен от клиента адрес и след отстраняване на проблема го връщат обратно на уговореното място в отлично състояние.

назад към всички