• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини


FORD с най-много точки в проучване „Таен клиент” сред българските автомобилни вносители

Aгенцията „Маркет айс” независимо изследва професионалните качества на български търговци на автомобили Ford, Peugeot, Citroen, Toyota, Fiat и VW, и отговори на ключови въпроси: как се справят търговците, как предлагат колите и доколко ефективно общуват с потенциални купувачи.

Проучване чрез т.нар. привидно пазаруване (от англ. – Mystery Shopping) засега не е много разпространено у нас. Специално обучени изследователи, в ролята на потенциални купувачи, посещават автосалони в цялата страна и следят за цялостното поведение на служителите в тях. Тайният клиент впоследствие докладва за всички фази на срещата – колко време след влизането е посрещнат и как му се е представил търговецът, обсъдени ли са нуждите му, демонстриран ли му е подробно правилният за него автомобил, предложени ли са му пробно пътуване и оферта, потърсен ли е за нова среща и т.н.

Най-добрият резултат в проучването е за търговците на автомобили Ford – 78 от 100 възможни точки. Следващите в класацията вносители са с резултати, съответно 63, 60, 51, 50 и 40 точки.

назад към всички