• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини

FORD кани приятелите на FOCUS във FACEBOOK от цял свят на амбициозен тест-драйв на изцяло новия модел

Ford кани всички дигитални „сугестори” на премиерен тест-драйв на новото поколение Ford Focus

  • Ford кани блогъри, специалисти по социални медии (мрежи) и приятелите си от Facebook на първия глобален потребителски тест-драйв на изцяло новия Ford Focus, за да споделят своите впечатления с приятелите си и последователите си, преди колата да стигне до търговците.
  • 100 участника от целия свят ще пътуват до Европа в началото на 2011, за да прекарат два дни, откривайки изцяло новия Focus и споделяйки своите впечатления.
  • Участниците, избрани чрез Facebook ще получат равностойността на 10 000 долара за благотворителна кауза, като сумата в световен чащаб ще достигне половин милион долара.

По време на световното автомобилно изложение в Париж Ford обяви, че кани дигиталните „сугестори” – доказани и начинаещи лидери на мнение в глобалната мрежа – на премиерен световен тест-драйв на следващото поколение Ford Focus. Победителите ще бъдат между първите в света, които ще карат изцяло новия Ford Focus преди да се появи в търговската мрежа в Европа и Северна Америка в началото на 2011 – и същевременно да спечелат пари за своите благотворителни каузи.

Програмата „Глобалният тест-драйв на Focus – стартирай нещо повече от автомобил” е друг конкретен пример за растящия ангажимент на Ford да включи потребителите в процеса на развитие на продукта и да ги окуражи да разкажат историята на Ford. Тест-драйв заявките за това първо по рода си събитие чрез Facebook започнаха да се приемат веднага след Парижкото изложение и ще се приемат в продължение на следващите няколко месеца на страницата http://facebook.com/fordfocus .

„Световният тест-драйв ни дава една възможност да достигнем до клиентите си в цял свят и да ги въвлечем в дебюта на новия Focus, като подпомагаме благотворителните им каузи” – каза Джим Фарли, вицепрезидент на група „Световен маркетинг, Продажби и Обслужване” – От нашите предишни социални инициативи ние научихме, че като обърнем марката по-рано към потребителите ще изградим у тях отношение и интерес към продукта”.

Тези, които са се записали за участие, ще бъдат помолени да публикуват на страницата на Focus във Facebook видеоклип, обясняващ защо те трябва да бъдат избрани да участват в събитието и как те биха могли чрез дарение от Ford да „стартират нещо повече” с благотворителна кауза в тяхното виртуално общество.

Всеки тест-шофьор ще бъде награден с равностойността на 10 000 долара за благотворителна кауза, част от общо половин милион долара за целия свят.

Участниците ще бъдат избрани въз основа на комбинация от тяхното покритие в социалните мрежи, способност за създаване на съдържание и количество на генерирани „харесвания”, наред с другите фактори. Ford също ще покани влиятелни блогъри и други хора, които формират общественото мнение в Интернет.

„Приложихме наученото от дебюта на нашата Fiesta в Китай и кампанията Fiesta Movement в Щатите, където 100 автомобила Ford Fiesta бяха предоставени на хора със социално медия влияние, за да ги карат в продължение на 6 месеца и така да разработят тази уникална премиера. Глобалното покритие и силата на 500 милиона членове на Facebook и онлайн лидерите на мнение е изумително” – добавя Фарли.

Световният тест-драйв на Focus ще се проведе в началото на 2011 в Южна Европа. Активностите зад волана ще бъдат организирани така, че да създадат на участниците по забавен и необикновен начин всестранно предварително впечатление за следващата нова кола от Ford . Участниците ще бъдат помолени да документират впечатленията си, за да ги споделят после в ивдивидуалните си социални мрежи.

Повече подробности на http://facebook.com/fordfocus .

назад към всички