• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини

FORD е с най-много точки в проучване „Таен клиент” сред българските автомобилни вносители през 2010

В края на 2010 г. агенцията „Маркет айс” направи независимо изследване на професионалните качества на българските търговци на автомобили. Привидни клиенти на Ford, Peugeot, Citroen, Toyota, Fiat и VW са посетили автосалони на марките в няколко от големите градове в страната. Резултатите от проучването отговорят на някои ключови въпроси, касаещи клиентското обслужване: как се справят търговците, как предлагат колите и доколко ефективно общуват с потенциални купувачи.

Проучване чрез т.нар. привидно пазаруване (от англ. – Mystery Shopping) засега не е много разпространено у нас. Специално обучени анкетьори, в ролята на потенциални купувачи, посещават автосалони в цялата страна и следят за цялостното поведение на служителите в тях. Тайният клиент впоследствие докладва за всички фази на срещата – колко време след влизането е посрещнат и как му се е представил търговецът, обсъдени ли са нуждите му, демонстриран ли му е подробно правилният за него автомобил, предложени ли са му пробно пътуване и оферта, потърсен ли е за нова среща и т.н.

Най-добрият резултат в проучването на агенцията „Маркет айс” е за търговците на автомобили Ford – 78 от 100 възможни точки. Следващите в класацията вносители са с резултати, съответно 63, 60, 51, 50 и 40 точки.

Ford вече 20 години е официално представен у нас от вносителя Мото-Пфое. Отлично развитата търговско-сервизна мрежа обхваща 15 града на България. Благодарение, както на стабилния финансов ресурс, така и на професионалната работа на дилърите и импортьора, Ford е неизменно сред лидерите в индустрията.

назад към всички