• Ford
  • Volvo
  • Jaguar
  • Land Rover
x
Moto-Pfohe Open menu

Новини

2012 - ЦИФРИ • ФАКТИ • РЕЗУЛТАТИ

1592 ПРОДАДЕНИ НОВИ АВТОМОБИЛИ FORD

166 ПРОДАДЕНИ НОВИ АВТОМОБИЛИ VOLVO

11 ПРОДАДЕНИ НОВИ АВТОМОБИЛИ JAGUAR

190 ПРОДАДЕНИ НОВИ АВТОМОБИЛИ LAND ROVER

15 Издания на ДАРИТЕЛСКАТА ПРОГРАМА НА МОТО-ПФОЕ за опазване на природното и културно наследство

НАЙ-ПРОДАВАНИ МОДЕЛИ FORD

FORD FIESTA С 579 реализирани бройки и първо място в B-сегмента Fiesta отново е най-продаваният малък автомобил в България и вероятно най-продаван автомобил изобщо в България. Моделът е и абсолютният бестселър на марката Ford в България за 2012 г.

FORD B-MAX Компактният ван на Ford впечатли с ударния старт на продажбите си в България, като тотално доминира награденият 1.0-литров EcoBoost двигател. B-MAX бе избран от ПАК България за мултифункционален автомобил 2013 и получи Златен волан в категория Ван от сп. Autobild България.

FORD FOCUS Лидерът в удоволствието от управлението – Ford Focus, с 452 продадени автомобила е един от трите на най-продавани модела в C-сегмента.

FORD TRANSIT Независимо от тежкото състояние на бизнеса, клиентите продължават да разчитат на своя сигурен партньор Transit, от който са продадени близо 170 броя. Съвместно с дългата база на Connect Transit продължава лидерството си в MV-сегмента в България.

FORD – АКЦЕНТИ ПРЕЗ 2012

  • На ексклузивно събитие в Амстердам Ford представи плановете си за агресивно продуктово настъпление в Европа с представянето на 15 нови модела и технологии в следващите 5 години, сред които: новата Fiesta, новият SUV EcoSport, идването в Европа на новото поколение на кросувър Edge и иконата Mustang, изцяло новата лекотоварна гама, най-модерните технологии SYNC и Системата за спешни случаи, My Key и др. Събитието доказа още и факта, че Ford Motor Company стои твърдо зад европейското си подразделение
  • Ford промени глобалния си слоган на Go Further като израз на усилията си да стига все по-далеч в името на своите клиенти
  • 1.0-литровият EcoBoost агрегат на Ford стана Световен двигател на годината, като спечели още две награди: Най-добър нов двигател и Най-добър двигател под 1 литър
  • Новият Transit Custom стана Международен ван на 2013 г.
  • Новият Ford Ranger спечели отличието Международен пикап на 2013 г. и стана единственият пикап, удостоен с 5 звезди за безопасност от Euro NCAP
  • В България бе представен официално новият B-MAX, който спечели титлата Ван и Многофункционален автомобил на България за 2013 г. За краткото време от представянето си B-MAX бе отличен с още 3 награди – Autobest 2013, Златен волан на AutoBild Bulgaria в категория Ван и Най-красив миниван според читателите на немското списание Auto Motor und Sport
  • Новият Focus е най-продаваният автомобил в света за 2012 г.
  • Новият Focus с 1.0 EcoBoost постави 16 светови рекорда за скорост
  • Болидът Formula Ford с 1.0 EcoBoost двигател направи една от най-бързите обиколки в историята на известната Северна Дъга на Нюрбургринг
  • Ford получи рекордните за автомобилния сектор 6 специални награди за безопасност от Euro NCAP
  • Новите B-MAX, Fiesta и Kuga получиха максималните 5 звезди за безопасност на Euro NCAP
  • Ford беше партньор на най-големия турнир по футбол за аматьори в България Каменица Фен Купа
  • Редица международни и местни големи компании избраха за своята мобилност Ford, сред тях Coca-Cola, Glaxo, UNIQUA, Alcatel, Булгартабак, Philip Morris, ASP, Kraft Foods, Летище София и др.
  • Всички модели Ford се предлагат с 5 години пълна гаранция в България

НАЙ-ПРОДАВАНИ МОДЕЛИ VOLVO

XC60 Първият автомобил в света, който серийно спира сам – XC60, е най-продаваният модел на Volvo в България, с близо 36% дял от общите продажби на марката. Един от най-красивите кросоувъри в премиум сегмента съчетава в себе си предимствата на високопроходим SUV, лукса на лимузина и практичността на голям семеен автомобил.

XC90 Първият автомобил с висока проходимост на Volvo Cars Corporation е на второ място по продажби в моделната гама на марката у нас, с около 30% дял. XC90 продължава да е моделът на Volvo с най-висок процент на клиентска удовлетвореност. Високият му имидж и характеристики на 7-местен SUV с изключителното пътно поведение, уникални технологии за безопасност и богатото стандартно оборудване правят XC90 предпочитан избор сред водещите бизнесмени у нас вече повече от 10 години.

S60 Един от най-надеждните и качествени седани в премиум сегмента Volvo S60 даде начало на нова ера в 80 годишната история на Volvo Car Corporation. Със S60 се представи и революционната за автомобилната индустрия система за сигурност – Pedestrian Detection, предотвратяваща предстоящ удар с пешеходец. Делът на продажбите на модела заема 16% от гамата на Volvo у нас.

VOLVO – АКЦЕНТИ ПРЕЗ 2012

  • По време на автомобилното изложение в Женева Volvo представи едно от най-новите попълнения в класа премиум хечбек – V40. Моделът притежава всички изискани и същевременно функционални черти на скандинавския дизайн – изчистени, елегантни линии, материали от най-високо качество, както и интуитивни, съвременни технологии.
  • С най-добър резултат, регистриран в историята на института за безопасност в Европа Euro NCAP досега и абсолютен рекорд в краш тестовете Volvo V40 може да се похвали като най-безопасен автомобил в света.
  • Освен Euro NCAP и САЩ признаха, че Volvo произвежда най-сигурните автомобили в света. Американският институт за пътна безопасност оцени Volvo S60 като най-безопасен спортен седан в премиум сегмента.
  • На автомобилното изложение в Париж Volvo представи новото V40 Cross Country. През 1997 г. шведската марка създаде един изцяло нов сегмент с представянето на V70 Cross Country. 15 години по-късно брандът отново създава една изцяло нова група Cross Country в премиум С сегмента.
  • Бордът на директорите на Volvo Car Corporation избра Хакан Самуелсон за нов президент на компанията. Той има 35 годишен опит на лидерски позиции в автомобилната индустрия, като за последно е заемал длъжността президент и изпълнителен директор на MAN Sweden в периода 2005-2009. От 2010 г. е член на борда на директорите на Volvo Group.

НАЙ-ПРОДАВАНИ МОДЕЛИ LAND ROVER

LAND ROVER като марка отбелязва ръст от 35% в продажбите си в България през 2012 г. спрямо 2011 г. и това е най-забележителният ръст на пазара у нас.

RANGE ROVER EVOQUE

Range Rover Evoque е най-компактният, най-лекият и най-красивият автомобил, произвеждан някога от Land Rover. Нещо повече – този модел е истинска революция по отношение на дизайн и излъчване. Това е само една от причините Range Rover Evoque да се превърне в бестселър и най-желан модел на марката навсякъде по света, включително и в България. С продадените общо 109 броя през 2012 г. Evoque заема 57% дял от общите продажби на Land Rover у нас и е лидер сред пряката си конкуренция в премиум SUV1 сегмента, при близо 50% дял от него.

LR DISCOVERY4 & RR SPORT

Притежават неограничени възможности, комбинирани с отличителен и многообразен дизайн на интериора и екстериора. И двата модела, всеки със свой неповторим силует, подсказват непреклонен дух, внушителни възможности, изключителна мощ и заемат близо 30% дял от продажбите на марката в България през 2012 г.

LAND ROVER – АКЦЕНТИ ПРЕЗ 2012

  • На автомобилното изложение в Париж бе представен новият Range Rover – най-луксозният и най-съвършен автомобил за всякакъв терен в света. Той е още по-лек и по-здрав, достигнал абсолютното съвършенство в света на премиум автомобилите. Четвъртото поколение от уникалния флагман на британците е създаден от алуминий, улавяйки новаторския дух и класическия дизайн на оригиналния модел.
  • От представянето си през септември 2011 г. до сега Range Rover Evoque завоюва над 100 престижни автомобилни награди. За този период хитовият британец покори с лекота дори доскоро трудни дестинации, като Германия, Китай, Португалия, Южна Африка, Австралия, Бразилия, Испания, Индия, Франция, Чехия и Нова Зеландия.

НАЙ-ПРОДАВАНИЯТ МОДЕЛ НА JAGUAR

JAGUAR XF

Лукс, стил, изтънченост, спорт – думи, с които се сблъскваме все по-често в нашия непрекъсното развиващ се свят. А какво всъщност се крие зад тях? В света на автомобилите те намериха своето най-точно превъплащение в едно от най-вълнуващите произведения, създавани някога – новия Jaguar XF. Този автомобил може неща, които другите машини не могат. Дизайнът му е съблазнителен, технологиите му са инстинктивни. Идеално съчетание от душа и дух, мускули и разум.

JAGUAR – АКЦЕНТИ ПРЕЗ 2012

  • Jaguar представи официално новия F-TYPE на специално организирана галавечер в Париж. Старт на една от най-очакваните премиери в автомобилния свят даде Адриан Халмарк, глобален бранд директор на британската марка. Той с гордост изтъкна, че спортът винаги е бил основна съставка в кръвта, която тече във вените на Jaguar, отбелязвайки, че F-TYPE не е просто поредният спортен автомобил. Моделът е спортно творение на Jaguar – улта прецизен, мощен и най-вече „жив“.
  • Jaguar представи AWD в моделите XF и XJ. Новото двойно предаване е разработено в тясно сътрудничество с Land Rover. AWD-системата е налична в комбинация с новия 3-литров V6 (340 к.с.) двигател и запазва познатите динамични качеста на Jaguar. Клиентите няма да усетят разлика в управлението, возията и комфорта, но ще я оценят подобаващо при лоши пътни условия.
  • Jaguar бе официалният партньор на 50-ия филм за Джеймс Бонд, като легендарният суперагент лично управлява в секващи дъха каскади XJ дълга база.

РАЗВИТИЕ И УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ НА ПРЕДЛАГАНИТЕ УСЛУГИ

VOLVO, JAGUAR, LAND ROVER

През 2012 г. всеки клиент закупил нов автомобил Volvo, Land Rover и Jaguar получи абонаментна карта Europe Assistance Door to Door. Тя осигурява от 24 до 36 месеца безплатни неограничен брой услуги „Пътна помощ” до гаранционните сервизи на марката в цяла Европа и услугата “Врата до врата” в рамките на България.

ТРАДИЦИИ

Благотворителното модно ревю на Мото-Пфое

През 2012 г. се проведе шестнадесетото издание на инициативата „ПРОЛЕТ В МОТО-ПФОЕ”. Равносметката от събраната сума и дарените тоалети надхвърля 30 000 лв. За поредна година се доказа ангажираността на партньорите и приятелите на Мото-Пфое към благородната кауза. Средствата бяха дарени на 66 абитуриенти-сираци – момичета и момчета от контингента на Българския Червен Кръст

“Животът е безценен. Нека го запазим.” „Акция предпазни колани”

През 2012 г. Volvo продължи да развива социална кампания, която стартира през 2005 г. Шведската марка спонсорира СБА и КАТ в две животоспасяващи акции част от международната инициатива „Мисли преди да седнеш зад волана”. Участието в тези проекти показва ангажираността на Volvo и МОТО-ПФОЕ към проблемите на съвременното общество и разкрива гражданската позиция, че бизнесът трябва да е в услуга на хората

Голф шампионат „Volvo World Golf Challenge”

През октомври 2012 г. се проведе седмото издание на най-стария открит шампионат по голф за аматьори в България “Volvo World Golf Challenge”. Победител стана Андон Тушев, който ще представя България на международен голф турнир, организиран от Volvo в Южна Африка през януари 2013 г. &l

назад към всички